onsdag 13 augusti 2014

I denna ljuva sommartid

En av Gröningarna på Ön. Säkert heter den här vackra skalbaggen något annat, men vi kallar den för Gröning.
Jag har velat skriva här, men sommaren kom i mellan. Vi åkte till Amerikatt och var borta en hel månad. Vi vi var vid havet på Ön och flämtade i hettan. Vi hängde på kolonin, grävde och odlade grönsaker. Jag har stickat. Redigerat romanen. Kanske kommer jag att skriva en del om det här, kanske inte. Det här lilla trevande inlägget är i alla fall ett sätt att komma tillbaka till den här plattformen.

Jag funderar ofta på om jag ska ha en blogg eller inte. Jag är inte en person som delar vad som helst med alla och just nu funderar jag mycket på mitt eget Internetbrukande, eller missbrukande. Samtidigt älskar jag att skriva och jag älskar att bli läst och just nu är det den här platsen i etern som är enbart min för det ändamålet.

Inga kommentarer: