tisdag 4 september 2012

Det här blir som på Oscarsgalan, fast ingen kan ta min mikrofon eller dra upp musiken.

Vi vill tacka alla som organiserade vår möhippa respektive svensexa och alla som kom och var med på spektaklen. Vi vill tacka våra föräldrar som hjälpte till med sponsring, blomarrangemang och brudbukett samt allmänt fix. Tack James och Sonja som trots mycket kort planering kunde tänka sig att sjunga för oss under ceremonin och som dessutom hade skrivit om texten till låten för att den skulle passa bättre. Tack Gustav som gjorde ett strålande jobb som toastmaster. Tack för alla fantastiska, roliga, fina, kärleksfulla tal. Tack Frida för att du ritade min klänning och för att du tog på dig att vara fotograf hela dagen. Tack Linda som bidrog med tyg till klänningen och förmedlade kontakt med skräddaren. Tack Susanne som sydde klänningen. Tack Lisa som designade sjalen (även om det inte gjordes specifikt till min bröllopsutstyrsel) och var behjälplig under tiden jag stickade den. Tack Andrea som fixade min underbara frisyr och sminkade mitt fejs. (Johan tackar sig själv för att han köpte och klädde på sig sina kläder alldeles själv.) Tack David med personal för den goda maten och trevliga servicen. Tack Quizadillas för underhållningen, ett särskilt tack för Titanic-scenen som både vi och gästerna uppskattade mycket. Tack för alla bidrag till bröllopsresan. Tack alla jag har glömt att tacka.

Tack för att ni kom.

1 kommentar:

James Kinn sa...

Tack för att ni gifte er! :)

Och lite mer seriöst, tack för äran att få sjunga på ert bröllop. Det var roligt och rörande!